14.42

Ja, jag lever fortfarande. Är jättedålig på att höra av mig till folket hemma i Sverige nu men utan internet blir man lite handikappad. Jag jobbar nätterna och sover halva dagarna.. Vi håller fortfarande på att fixa till i lägenheten också så det har inte funnits tid för internetcaféer.

Vi gjorde våra medical test i förrgår, som krävs för att få boendevisum i Dubai. Vi gjorde blodtest, röntgen och vaccination mot hepatit b. Jag vet inte riktigt vad det är för tester de gör men de kollar mot smittsamma sjukdomar iallafall, t.ex. HIV. Det skickades in som urgent och vi kommer förmodligen ha allt klart idag och då är det fritt fram att fixa internet (och alkohollicens, bankkort, körkort m.m) I'm so excited! :) Äntligen är det på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0