2010 listan

Börjar bli lite uttråkad här och jag har sett i massa bloggar nu att alla gör en lista över förra årets höjdpunkter. Jag är ju minst lika cool som dom så jag ska väl inte va sämre! :p


Januari.
Tror inte nånting speciellt hände, förutom att det var massa snö överallt och jag halkade omkring som bambi på hal is. Blåmärken på rumpan var inte helt ovanlig om jag minns rätt.

Februari. 
Jag och Mikaela drog till London för att göra vårt extremt oarbetade projektarbete.
 


Mars.
Fyllde 20 år och firade födelsedagen i Barcelona med min underbaraste Amanda. Fick uppleva Spaniens värsta snöoväder på 25 år eller nåt sånt och spenderade två dygn på flygplatsen i Girona innan vi kunde ta oss hem.



April.
Flyttade hemifrån och fick min fina lägenhet i Hammarkullen.
Alisa föddes!



Maj.
Pluggade som en dåre för att ta igen allt skolarbete jag hade struntat i under gymnasietiden. Fixade såklart betygen i sista sekund :p
Juni.
Tog studenten och njöt av att nästan vara vuxen ;)



Juli.
Drog till Oslo med Malin för att hälsa på hennes bror och dricka dyra norska drinkar.



Augusti.
Åkte till Tunisien med Amanda, Fatima och Edin.
Fick jobb i Dubai och hyrde ut och tömde min lägenhet på en vecka.



September.
Flyttade till Dubai och sa upp mig från jobbet efter nån vecka. Flyttade ihop med Zandra o co.
Åkte en sväng till Oman för att få stämpeln i passet ;p



Oktober.
Festade järnet och fortsatte leva livet som arbetslös softare i Dubai.



November.
Åkte till Libanon, åkte till Syrien, åkte till Jordanien. Bästa resan på länge.



December.
Flyttade till ny lägenhet i Dubai. Var en sväng i Oman med Zandra. Firade julafton med att äta köttbullar på Ikea. Hade den bästa nyårsaftonen hittills.



Händelserikt år iallafall, höhö.
Kan inte fatta hur jag gick från att både gå i skolan och jobba flera dar i veckan, till att sitta arbetslös i fyra månader utan att ens söka jobb. Har tagit igen all förlorad luffartid.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är bara att konstatera - det händer en del på ett år! Bra att blicka tillbaka då och då. Kramar

2011-01-16 @ 21:48:11
Postat av: lisa andersson

du glömde alisa föddes i april...

2011-01-17 @ 13:32:23
URL: http://lillifamilli.blogsopt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0