2011

Sha Sha Bloggen! (Höhöhö)

Jag bestämde mig för att börja blogga efter nyår, så att lilla mamsen kan veta vad som händer utan att behöva slösa en förmögenhet på telefonsamtal världen över. (Och för att jag är så jävla intressant att jag vill kunna kolla tillbaka på allt jag har gjort, såklart.)

Jag har bott i Dubai i 4 månader och en vecka, typ. Av den tiden tror jag att jag kanske jobbade 7-8 dagar sammanlagt. Det har varit väldigt soft men jag ser faktiskt fram mot att börja jobba nu igen. Om allt går snabbt och smärtfritt ska våra visum vara klara om en vecka eller något sånt. Då ska Zandra och jag flytta ihop på riktigt.. Inte som att vi någonsin under vår Dubaitid inte har bott ihop men nu blir det mer oss liksom, hihihi ♥

Fan, jag är för lat för att ha blogg... Detta kommer förmodligen bli mitt enda inlägg.

Puss och Kram, skumbanan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0