Lördag

Sitter på Caribou och tar det lugnt med min lilla Zandra, som har en härlig baksmälla att klaga på var femte minut.

Gårdagen började med att jag och Zandra drog till stranden för att byta färg på mitt ansikte, från vitt till rött. Det är lite gulligt så, tycker jag. (Höhö) Sen åkte vi till mall of the emirates för att shoppa nya klänningar till kvällens utgång. Sen så har vi (efter fyra månader i Dubai) insett att man kan dricka alkohol i mallet eftersom det ligger i anslutning till Kempinski hotell! (Allt som ska kunna få alkohollicens måste vara anslutet till ett hotell) Så vi tog några after beach öl och nöjt av livet ;) Calabar och Cavalli stod för nattens klubbande och jag gillar verkligen mitt liv just nu. (HIHI)

Saknar dig mami ♥

 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du börja blogga och att ni trivs. Var bara försiktig med solandet och festandet! Saknar dig!! Kramar från din vinterbleka mamma!!

2011-01-15 @ 22:30:06
Postat av: pappa

Så många vackra rosor på en enda bild!

2011-01-15 @ 22:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0