Lugn Dubainatt

Älskar att bo i ett land där man kan sitta utomhus klockan 02.30 i januari med leggings, tjocktröja och flipflops utan att frysa det minsta!

Zandra och jag drog hem, lagade mat, tog en promenad till macken och köpte cola och satte oss ute med datorerna för att mysa och snacka med folk på skype. (Ingen inloggad på min skype ens, inte okej!) Andra kvällen i rad som vi bara tar det lugnt, känns faktiskt väldigt bra. Ska upp slänga in lite kläder i tvättmaskinen när vi kommer upp, allt måste ju va rent innan det åker ner i resväskan inför flytten och har kommit på  att det kan va en fördel om det hinner torka innan också. Höhö!

Jag trodde att min lilla familj skulle komma hit och hälsa på i februari, men det verkar inte kunna bli av just nu, det suger ju faktiskt. Men man kan ju hoppas mamsen är inloggad på skype nångång så man kan få vinka lite till henne iallafall. ♥

Nu ska ja ladda hem en film inför natten, pusselipuss :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det hade varit så kul att komma ner men det får vänta. Du kanske kommer hem snart, i alla fall på besök. Kramar från oss alla!!

2011-01-17 @ 21:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0