Söndag

Ny vecka, samma sköna liv! ;p

Sitter på Al Arrab och myser med min bästa Zandra. Röker shisha och käkar chicken shawarma ;) Inte alls illa faktiskt. Önskar bara att vi hade åkt till stranden idag, orkar inte va så här blek hela tiden, men det får bli ett tanningrace sen när det blir lite varmare igen. Pratade med min chef idag om flytt m.m och det verkar som det kommer bli en händelserik vecka. Det gillar vi! :)

Igår hade vi en lugn biokväll så idag finns ingen baksmälla att klaga på. Vi såg the big bang, den va inte alls speciellt bra faktiskt. Satt med mobilen uppe under halva filmen och oroade mig för dramavågen som kom mot mig, det verkar ha löst sig igen så hoppas på att allt håller sig lugnt nu. 

Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej Linda! Mikaela här (från Korrespondensgymnasiet..)



Verkar ju som att ni har det toppenbra där borta! =) Vad gör ni om man får vara nyfiken? Jag är nämligen också jäkligt sugen på att dra till Dubai ett tag, men har ingen aning om hur man bär sig åt för att hitta jobb eller någonting..



Ha det så bra!



KRAM!

2011-01-16 @ 16:02:38
URL: http://mikaelapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0